mandag 21. november 2011

Fotostudio

I dag ble vi inndelt i grupper som var en halv time hver i fotostudio. Der tok vi bilder av hverandre og fikk prøve oss frem på de forsjelige tingene der inne. Vi eksperimenterte med lys, kamerastilling og bevegelser foran kamera. Her er et av bildene:

Bildet er tatt med selvutløser, derfor er alle med på bildet. Dette er et av de siste bildene vi tok og det jeg likte best. Det var veldig gøy å være i fotostudio, og vil gjerne gjøre det igjen.

Lampene måtte vi stille manuelt og slik stilte vi dem inn.
Lampe 1, hovedlys (softbox) Lysstyrke 9.
Lampe 2 utfyllingslys (softbox) Lysstyrke 8.
Lampe 3 utbrenningslys (paraply) Lysstyrke 8
Lampe 4 utbrenningslys (paraply) Lysstyrke 8
Kamera på manuel: ISO 100, Lukkertid t60, Blenderåpning f-8.

1 kommentar:

  1. hummhumm....
    Jeg liker dette bildet, hadde det ikke vært for neandertaleransiktet mitt her. xD
    komposisjonen er god, med deg og A med armene utstrakt og alle (bortsett fra meg) ser glade ut.
    jeg vil avslutte denne meget seriøse kommentaren ved å si to ting;
    FOTOSTUDIO!

    og

    ELG!!

    SvarSlett