mandag 19. desember 2011

Oppsummering høst 2011

A. Foto
I foto denne høsten har jeg lært utrolig mye. Før jeg hadde dette faget likte jeg ikke å ta bilder, men nå er det kjempe kjekt. Grunnen til denne forandringen er at nå har jeg lært hvordan jeg tar bra bilder og hvordan stille på funksjonene på et kamera. Dette faget har bytt på mange utfordringer som har vært både vanskelige og lette og det har gjort faget enda kjekkere. Jeg føler det ikke er noe vi trenger å endre på, jeg liker dette faget.

B. Blogging
Om blogging har jeg lært en del, men også frisket opp i litt gammel kunnskap. Vi blogget i norskfaget i fjor og lærte litt der, men det meste har jeg lært i år. Jeg har lært hvordan layouten på en blogg skal se ut for å fremheve bildene og hvordan oppsette skal se ut. Når det gjelder bloggen har det ikke vært så mange utfordringer, og de som har vært har vært relstivt enkle. Jeg hadde litt kunnskap fra før og det er ikke så vanskelig å forstå seg på oppsettet på bloggen. Det kunne godt ha vært litt flere utfordringer når det gjelder bloggen.

C. Arbeidsmetoder
Arbeidsmetodene i dette faget har jo for det meste vært å ta bilder. Det er blitt tatt mange bilder i løpet av halv året. Mot slutten har vi også jobbet en del med redigering av foto. Det har vært greie arbeidsmetoder og greit med arbeidsmengder. Jeg synes det har vært greit med utfordringer. JEg har egentlig ikke noen forslag til endringer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar